Studio regenerace a zdraví – tvorba značky
- Důkladná analýza a stanovení strategie značky. 100%
- Návrh a tvorba vizuální identity společnosti. 100%
- Konzultace – obchodní modely, prezentace na provozovně. 100%
- Tvorba kreativních reklamních kampaní. 100%
- Tiskový servis. 100%
- Vyhodnocování návratnosti investic a výkon marketingu. Pravidelná optimalizace vývoje značky. 100%
Jako začínající masérka jsem se obrátila na Marka, mého syna, zda by mi pomohl rozjet mou
podnikatelskou činnost. Nikdy jsem nepracovala sama na sebe, takže jsem neměla s podnikáním
žádné zkušenosti. Marek mi pomohl s názvem firmy, vytvořit značku, tak aby vše bylo se mnou
v souladu. S velkým citem vytvořil jednoduché a přehledné webové stránky, navrhl formu reklamy,
promo akce. Už během prvního roku, který je v podnikání pro všechny nesmírně náročný a stěžejní,
jsem zaregistrovala spoustu klientů, kteří se o mě dozvěděli díky mým stránkách. V současné době už
spolu řešíme online rezervační systém, protože už přestávám stíhat. Takže pokud máte zájem
úspěšně podnikat, radím všem neopomíjet marketing, vhodnou reklamu a spolupráci s Markem.
Komplexní zpracování firemní identity masážního studia od loga, až po jednotlivé grafické výstupy pro provozovnu a online komunikační kanály. Správa marketingových kanálů.
Základem je fialová barva, která navozuje pocit klidu a vyrovnanosti. Čehož jako masér chcete u svých klientů dosáhnout – dát jim pocit uvolněnosti, svěžesti… Možnost relaxovat. Již samotný marketing by tak měl působit vyrovnaně, jednoduše a navozovat pocity klidu a jistoty. Jak později uvidíte, samotná barva je úhlavním prvkem a je využita na všech výstupech. Barvou mimochodem taky byla vymalována samotná provozovna.
Vybral jsem dva fonty. Jeden designový, který se především využívá pro velké nadpisy a sekundární font, který se využívá obsahové textování podkladů.
Abych mohl být ve výstupech kreativní, navrhoval jsem další grafické prvky, které jsou úzce spojeny s činností klienta. Ty nadále využívám dle potřeby v jednotlivých výstupech k navození nálady. Ať už jde o polep provozovny, nebo letáček…
Na řadu přišly tiskoviny, které přesně se řídí pravidly přesně stanovené firemní identity.
Pro klienta jsem zpracoval webovou prezentaci, která jde ruku v ruce s firemní identitou a doplňuje veškeré tištěné výstupy. V rámci webu vznikla další grafika, jako jsou ikonky, tlačítka a další.
Klient si u mě nechal také zpracovat základní sady bannerů s představením služeb na sociálních sítích. Výhodou takto jednotných bannerů je snadná tvorba dalšího obsahu pro budoucí příspěvky. Zároveň díky takto graficky zpracované nabídce je klient v sociálním moři lépe rozeznatelný a návštěvníci takto vizuálně zpracované informace snadněji vstřebávají…
Podobně byla uchopena sada bannerů na promo masáže. Byla navržena šablona, která se obsahově obměňuje. Budoucí tvorba tak zabere minimum času. Z důvodu absence vlastních fotografií byly využity prémiové podklady z fotobank, které jsem klientovi zajistil.
Posledním úkolem bylo vymyslet cenově dostupný polep provozovny, včetně zajištění produkce samolepek a polep skrz reklamní agenturu.
Marek Liška, Nové Dvory-Podhůří 3832, Frýdek-Místek, IČ: 05804434.
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.
© Marek Liška 2024