MOJEKOLO firemní identita
- Návrh a tvorba vizuální identity společnosti (původní logo bylo zachováno). 85%
- Tvorba kreativních reklamních kampaní a sad. 100%
- Polepy firemního vozového parku. 100%
- Tiskový servis. 100%
- Konzultace a osobní prezentace práce. 100%
- Strategie a vývoj značky (řízeno managmentem společnosti, má role byla pouze v rovině vizuální prezentace firmy). 0%
Marek je pro mě přesně takový grafik, kterého jsem hledala. Spolehlivý, pružný, samostatný, nebojí se nových nápadů, zvládne i nemožné a ještě s perfektním výsledkem. Vášeň pro grafiku, barvy, tvary, cestování a nové věci jde v jeho práci znát. A přesně to se mi líbí!
Firemní identita není pouze logo. MOJEKOLO je síť maloobchodních prodejen zaměřující se na cyklistický segment. V rámci firemní identity jsem stavěl na již hotovém logu, které firma používá od svého začátku. Mou prací bylo uchopit tuto vizi a dát jí kpmplexní kabátek, který bude jednotný a atraktivní na všech reklamních kanálech.
Fonty jsem trochu oživil. Vybral jsem poutavý a moderní prémiový font Univia PRO, který se velmi přibližoval původně používanému fontu. Jeho výhodou je široká škála výběru tučnosti fontu – font weight. Tento font jsem doplnil doplňkovým fontem Verveine.
Barvičky byly díky logu jasné. Stačilo tedy zanést jejich výčet do manuálu a vybrat vhodné odstíny Pantone a RAL.
Bylo potřeba stanovit, jak vybrané fonty nakombinovat ve výstupech, a toho se v maximální možné míře držet na všech reklamních podkladech..
Na řadu přišel hlavní vizuální prvek, na kterém jsem mohl upustit uzdu své kreativní fantazii. I když jsem měl danou kostru, jak by měl tento prvek vypadat, trošku jsem ho dokořenil a snažil se z relativně obyčejného “obědového menu” udělat něco, co je standardem pro pětihvězdičkové restaurace. Jaké jsou tedy mé ingredience? Noví bajkeři, stromy a hory v pozadí. Celé to utváří scénu, která má více vtáhnout zákazníka do dění, co je to firemní grow. Tedy vybavit se kvalitním kolem a doplňky k němu, a užít si pořádnou jízdu v přírodě. Vše je detailně rozkresleno ve vektorech, tudíž jsem schopen vygenerovat různé formy tohoto prvku dle použití, tak jako upravovat terén a rozmístění stromů s cyklisty.
Jak jsem psal, všechny prvky jsou detailně rozkresleny a s každým se dá “hýbat” v případě potřeby.
Webové stránky jdou také ruku v ruce s firemní identitou a jsou tu zakomponovány všechny její prvky.
Různé marketingové kampaně si vyžadují své bannery na míru. Také tady jsem vytvořil jakési vodítko, layout, jak jednotlivé kampaně tvořit, aby opět byly už od pohledu pro konzumenty identifikovatelné a spojitelné se značkou MOJEKOLO.
I offline respektuje a dotváří kulturu firemní identity. Ať už se jedná o letáčky, plakáty na prodejny, poukázky, inzerci v časopisech a novinách či rollupy.
Vytvořená grafika se dá snadno uchopit i pro decentní a stylové celopolepy aut. Vhodné především pro automobily bílé, nebo černé barvy.
Za poskytnutí realizačních fotek polepu VW Passat děkuji reklamní agentuře JIROUT.
Marek Liška, Nové Dvory-Podhůří 3832, Frýdek-Místek, IČ: 05804434.
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.
© Marek Liška 2024