Jan s Terezou – tvorba značky
- Důkladná analýza a stanovení strategie značky. 100%
- Návrh a tvorba vizuální identity značky. 100%
- Konzultace a osobní prezentace práce. 100%
- Tiskový servis. 100%
- Vyhodnocování návratnosti investic a výkon marketingu. Pravidelná optimalizace vývoje značky. 100%
K Markovi jsme se dostali přes kluky, kteří nám spravují web a Facebook. Potřebovali jsme někoho, kdo nám graficky zpracuje logo naší značky. Očekávali jsme, že se jedná pouze o grafické zpracování, bez hlubšího zaměření. Toto očekávání se změnilo při prvním setkání. Marek se nás přes dvě hodiny vyptával na naši vizi, směr, cílovou skupinu, potřeby cílové skupiny a další pečlivě připravené otázky, aby se dostal k jádru věci. Než jsme Marka potkali, připadali jsme si jako loď na moři, která je sice krásná (zpracování webu a komunikace na Facebooku), akorát se ji nedaří chytnout vítr do plachet. Od začátku spolupráce s Markem, který naši značku zastřešil, jsme chytili vítr do plachet, který je stabilní a stále zesiluje. Každý měsíc společně vyhodnocujeme výkon online marketingových aktivit, přesná data jako zobrazení stránek, čtenost blogových článků, konverze získaných kontaktů, atd… Díky datům přesně víme, jak máme plachtu natáčet a nesmírně nás to baví. Marek je totiž zosobněním vysoké empatie a citu značky, ale zároveň tvrdých dat a statistik. Markovo moto: “Mou prací není pouze to, jak to bude vypadat, ale hlavně, jak to bude fungovat.”, můžeme 100% potvrdit a doporučit každému, kdo chce tvořit funkční osobní značku.
Komplexní tvorba osobní značky finančních profíků z Opavy. Součástí spolupráce byla analýza, návrh strategie, stanovení person cílové skupiny a návrh vizuální identity korespondující s definicí značky.
BROKER CONSULTING zaštiťuje aktivity a servis finančních profíků z Opavy. Existuje tak úzké propojení osobní značky se značkou, která vstupuje v určitých fázi komunikace s klientem do hry. Navrhnul jsem identitu ve velmi podobném, avšak osobitějším stylu, jako je právě identita BROKER CONSULTING. Synergie těchto dvou značek je stěžejním prvkem celé vizuální identity.
Logo bylo navrhnuto aby vyzařovalo důstujnost, věrohodnost a budilo respekt. Navíc připomíná známou finanční instituci (BROKER CONSULTING) a perfektně se hodí pro finanční sektor.
Komplexní vizuální firemní identita a strategie byla klientovi dodána v elektronické, ale i tištěné podobě.
Návrhy polepu firemních vozidel.
V rámci spolupráce jsme vylepšovali stávající webovou prezentaci a dodávali další stěžejní prvky prezentace pro co nevětší důvěryhodnost a transparentnost.
Klientovy byly zpracovány grafické návrhy na vizitky a zajištěna realizace luxusního multiloft provedení (vrstvené vizitky).
Marek Liška, Nové Dvory-Podhůří 3832, Frýdek-Místek, IČ: 05804434.
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.
© Marek Liška 2024